top of page

Здравейте приятели малко новини по край мен!

Здравейте приятели, фенове и читатели,

Времето лети и лети, и днес решевам да си видя блога и гледам, че не съм писал от 2 февруари...

От Февруари живея и работя в София, България, който следи сторитата ми и снимките ми в instagram основно, ще го е забелязал. Та започнах работа в една от силно конкурентно модни компаний на българския пазар и ексклузивен представител на световните модни марки Philipp Plein, Polo Ralph Lauren, Emporio Armani, Lacoste, Guess, Liu Jo, GAS, Pepe Jeans, както и на брандовете: Bally, Church’s, Michael Kors, Trussardi Jeans, Yamamay, Desigual и Superdry.

*преди официално да отворим магазина за денят

И така почна пандемията и в страната, през 2-та тежки месеца бях се върнал във Варна за малко. Та след това отвориха моловете пак и се върнах отново в София.

*тази снимка е след края на работния ден

Но от преди 2 седмици близо от публикуването на този пост ме изметиха от моя магазин в друг на центъра на София. Та скоро може да стане нещо ново в моя живот, не се знае...

Честно казано, малко ми е кофти, че не успях на празника на Варна да се прибера, но все пак гледах зарята онлайн. Все едно духом бях там!

И така връщам се пак в София...

Така, доволен съм като цяло... Естествено Лозенец не е като Св. Св. Констанстантин и Елена във Варна, пак луксозен квартал, но без море, но има поне метро ;)

Винаги съм смятъл и твърдял, че ако човек поддържа не имидж, а начин на живот, та той може да живее това, за това което е призван по най-добрият начин, естествено кръга от хора също оказва влияние...

Мили хора, започнете да бъдете по-позитивни, по-мили и по-добри, така на всички ще им бъде добре! Благодарен съм за всичко, което съм преживял до сега, просто скандално добър съм и скандално различен мога да и съм! Но запомнете това, че всяко хубаво нещо, ако има гнило вътре, та то вече не е хубаво всичко, което е в съвършенно балансирано та то не е перфектно, то е единствено!

Това е всичко за сега, на много накратко, очаквайте скоро още неща от мен, само да се докопам до компютъра ;)

Всичко най-хубаво Ваш Вальо :)

bottom of page