top of page

New blog! / Нов блог!

BG:

Здравейте приятели, фенове и читатели в новият ми блог!


Вече от Wix, преминавам на Weebly. Новият ми блог е: valentinstoyanov.weebly.com.

Реших да премина weebly, поради някои мои лични неща. И така, очаквайте скоро да го пълня с блогове! Е разбира се зависимост това, колко време имам и за него... В контакт формата може да ми пишите за партньорство, контакт, консултация или просто за колоборация, ще се радвам ;)


Възможно е някои публикации ще ги прехвърля на новият блог, но този си блог остава като част от началото ми :)


С обич Вальо :)

EN:

Hello friends, fans and readers in my new blog!


Already from Wix, I switch to Weebly.My new blog is: valentinstoyanov.weebly.com. I decided to go weebly because of some of my personal things.So, expect me to fill it with blogs soon!Of course, it depends on how much time I have for him ... In the contact form you can write me for partnership, contact, consultation or just for collaboration, I will be happy;)


It is possible that I will transfer some posts to the new blog, but this blog remains as part of my

beginning :)


With love Valio :)

bottom of page