top of page

Какво ново...

Здравейте приятели, фенове и читатели,

От 4-ти Септеври съм отново във Варна за известно време... Но и станаха някои неща, още от когато някои варненци разбраха, че съм пак на варненска почва...

Та, така дизайнера и още какво ли не на варненска земя Красимир Недялков ме направи манекен на неговото ревю-спектакъл по повод 40 години творчество! Ето го и видеото екслузивно в моя YouTube канал:

И така...

На 15-ти Септември пък беше второто събитие на Красимр Недялков:

Изложба фотографии: ''аКцеНт'по повод 40 години творческа дейност Красимир Недялков

Фотофешън-модно ревю с топмоделите:

Яненка Люцканова, Йоана Димитрова, Дими Друмева, Снежина Стойчева, Роси Тонева, Павлин Александров, Валентин Стоянов, Даниела Атанасова др.

Прически: Пламен Стаматов

Фотограф: I.T.Design&Photography - IVAN TARLEV

Локация: Moonlight бар § ресторант

Скоро ще има и видео от второто събитие!

Както казаха всички варненци на мен, че просто съм дошъл с гръм и трясък от София към Варна!

До скоро и обич от мен :)

bottom of page